قوانین و مقررات سایت

خیّر گرامی، موارد زیر جهت استفاده بهینه از خدمات سایت می‌باشد و استفاده از آن به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد.

قوانین عمومی:
بند 1 – این وب سایت متعلق به موسسه خیریه بنی هاشم تهران می باشد و با ثبت نام در این سایت می توانید:

به جمع خیرین این مؤسسه بپیوندید.

مطالب وب سایت به منظور اطلاع رسانی اشخاص حقیقی و حقوقی است که تمایل به آشنایی, همکاری و کمک به نیازمندان دارند.

از آخرین اخبار، رویدادها، جشنواره های خیریه، بازارچه ها، طرح های خیریه و… مطلع شوید.

رویدادها و اخبار مؤسسه را در صورت تمایل در ایمیل خود دریافت کنید.

کمک های خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

مددجویی را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهید.

بند 2 – کلیه اصول و رویه‌های موسسه خیریه بنی هاشم تهران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و طبق قوانین جرائم اینترنتی و مجموعه‌ قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌نماید و مدیران آن موظفند هیچ‌گونه مطالب سیاسی و یا مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این سایت قرار ندهند.

بند 3 – موسسه خیریه بنی هاشم تهران با این یقین که تمامی افراد با هدف خیر و کمک به نیازمندان ، خانواده های بی بضاعت، بیماران خاص، معلولین، زنان بی سرپرست، ایتام و کودکان بی سرپرست، دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش موسسه و … ) را دارند از شما عزیزان تقاضا می کند هرگونه استفاده از نام، لوگو و لینک بدون کسب موافقت کتبی موسسه خیریه بنی هاشم تهران غیر قانونی بوده و قابل پیگرد قانونی می باشد.

بند 4 – در صورتی که در قوانین مندرج موسسه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در این قوانین است.

استفاده از سایت:
بند 1 – موسسه در هیچ صورت اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد مگر در صورت درخواست از سوی مراجع قضایی و با کسب مجوز از سوی آن نهاد.

بند 2 – کاربر حق درج اطلاعات شخص دیگری غیر از خود را جهت ثبت‌ نام نداشته و تعهد می‌نماید که اطلاعات خود را به صورت صحیح در این وب‌ سایت وارد نماید. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسئولیت کلیه عواقب بعدی این عمل به عهده‌ی کاربر می‌باشد.

بند 3 – از نظر حقوقی، در معاملات اینترنتی، موسسه خیریه بنی هاشم تهران به عنوان فروشنده و خیر پرداخت کننده وجه اینترنتی به عنوان خریدار تلقی می شوند.

بند 4 – اگر در جریان پرداخت پول، ارتباط با شبکه قطع شود، وظیفه‌ حل کلیه مشکلات احتمالی بر عهده‌ی بانک می‌باشد و هزینه‌ کم شده از حساب ، طبق قوانین بانکی به حساب مشتری برخواهد گشت. وب‌ سایت موسسه خیریه بنی هاشم تهران در این روند مسئولیتی ندارد ؛ چون این کار مستقیماً توسط بانک انجام گرفته؛ اما در تسهیل آن تلاش خواهد کرد.

بند 5 – اطلاعات حساب های بانکی موسسه خیریه بنی هاشم به صورت اطلاعات زیر در بانک های رفاه و ملت بوده و این موسسه هیچ گونه مسئولیتی در قبال سایر اطلاعات حساب های بانکی که افراد غیر اعلام می کنند، ندارد.

اطلاعات حساب موسسه خیریه بنی هاشم

شماره حساب موسسه در بانک رفاه

۲۱۴۱۸۱۳۰۳

شماره کارت موسسه در بانک رفاه

۵۸۹۴ ۶۳۷۰ ۰۰۰۱ ۲۷۲۱

شماره حساب موسسه در بانک ملت

۸۱۲۷۸۱۲۸۸۶

شماره کارت موسسه در بانک ملت

۴۴۱۰ ۳۲۲۴ ۳۳۷۸ ۶۱۰۴