کمک به بیماران نیازمند

کمک به بیماران نیازمند

کمک به بیماران نیازمند

کمک به بیماران نیازمند یکی از وظایف موسسه خیریه بنی هاشم تهران است و شامل افرادی می شود که شرایط مالی، محیطی و خانوادگی مناسبی ندارند و در انتظار کمک های هرچند ناچیز باشند تا بتواند زندگی بهتری را تجربه کنند.

با تامین هزینه بیماران و بی تفاوت نبودن نسبت به درد و رنج دیگران، شرایطی فراهم می شود که بیماران رنجی جز بیماری نداشته باشند.

برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند می تواند زیباترین و بهترین کار برای افراد خیر باشد و این سهم را در موسسه خیریه بنی هاشم تهران می توان برای خود داشت.

مراحل کمک به بیماران نیازمند با معرفی به پزشک خیر، تهیه دارو و تامین هزینه بستری در بیمارستان و درمان یا تامین هزینه جراحی در موسسه خیریه انجام می شود.

این موسسه با راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین خیریه امکان دریافت کمک های مالی خیرین را در هر لحظه از شبانه روز فراهم آورده است.

کمک مالی به بیماران

کمک مالی به بیماران توسط موسسه با تشکیل  پرونده مددجویان شکل گرفته، تکمیل شده و به مراکز درمانی معرفی می شوند و با کمک های خیرین مراحل درمان انجام می شود.

ویژگی موسسه خیریه این است که وجه نقد به افراد نیازمند داده نمی شود بلکه افراد پس از تایید شرایط تحت پوشش قرار گرفته و به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

مبالغ جمع آوری شده که افراد خیر به موسسه اهدا می کنند در اختیار مراکز درمانی برای درمان بیماران مددجو قرار می گیرد و هیچ محدودیتی برای معرفی بیماران نیازمند وجود ندارد.

افرادی که کمک دریافت می کنند واقعا نیازمند هستند.

علاوه بر کمک‌ مالی به بیماران برای خرید دارو، شیمی‌ درمانی، جراحی، آزمایشات و … ، مستمری ماهانه و ملزومات زندگی هم به آنها اهدا می ‌شوند.

کسی که در مسیر درمان قرار گرفته، باید خیالش از بابت مسائل مالی زندگی‌ نیز راحت ‌شود تا بهتر بتواند عزم خود را جزم و اراده ‌اش را برای درمان به کار ببرد.

برای کاهش عوارض ناشی از بیماری و کمک به بیماران نیازمند و کاهش رنج آنها این موسسه حمایت و تامین بخشی از هزینه های درمانی نیازمندان واقعی اعم از افراد تحت پوشش و یا بیماران صعب العلاج غیر پوشش را به عهده دارد.

خیرینی که علاقه مند به مشارکت در این طرح هستند می توانند وجوه مورد نظر خود را به حساب خیریه واریز کنند.

وجوه واریزی تمام و کمال صرف هزینه های درمانی نیازمندان می شود.

تهیه دارو و کمک به درمان بیماران

تهیه دارو و کمک به درمان بیماران نیازمند برای افزایش سطح سلامت جامعه یکی از اهداف ارزشمند موسسه خیریه است.

در بین بیماری هایی که درمان های طولانی و سخت دارند، سرطان بسیار پیچیده تر از سایر بیماری ها محسوب می شود.

بیماری سرطان امروزه معضل بزرگی در جامعه بشری به ویژه جوامع در حال رشد است که با توجه به هزینه های بالای درمان و ناتوانی بیماران از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، مبتلایان به این بیماری، نیازمند کمک  هستند.

نهادهای مردمی و خیرین، خیریه ها و انجمن هایی که با هدف تامین هزینه های درمانی این بیماران تشکیل شده اند نور امید بیماران مبتلا به سرطان به شمار می آیند.

نیازمندان در جامعه علاوه بر نیازهای اولیه مانند غذا، پوشاک و مسکن که اولویت بندی می کنند، در صورت نیاز برای تهیه دارو و درمان نیز دچار چالش می شوند.

پس از تامین غذای لازم برای خانواده های نیازمند و حمایت و کمک برای تامین مسکن مناسب خانواده های تحت پوشش موسسه از کمک های مالی برای درمان بیماری خود و خانواده برخوردار می شوند.

اگر در زمان مناسب و در اسرع وقت بیماری فرد پی گیری و درمان نشود ممکن است پس از مدتی با چندین برابر هزینه دیگر نتایج لازم از درمان حاصل نشود و فرد برای همه عمر دچار عوارض بیماری شود.

در بسیاری از موارد افراد بی بضاعت و نیازمند با به تعویق انداختن درمان مشکلات عمده ای دچار می شوند و حتی امکان کار و کسب معاش را نیز از دست می دهند.

درمان بیماران نیازمند

درمان بیماران مددجو با بررسی و حل مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی آنها شکل می گیرد و بیمار مراجعه کننده به موسسه خیریه می تواند از طرح های کمکی برای رفع مشکل خود برخوردار شود.

موسسه خیریه بنی هاشم تهران به لطف کمک های مردمی، تلاش می کند بیماران نیازمند که به درمان و داروی مناسب دسترسی ندارند را تحت پوشش قرار داده و حمایت کند.

ارائه کمک هزینه دارویی برای بیماران مددجو و تامین معیشت بیماران و خانواده آنان در دستور کار موسسه وجود دارد و به این ترتیب باری از دوش خانواده بیمار نیز برداشته می شود.

شناسایی و تشکیل پرونده برای کمک به بیماران نیازمند و مددجو و پیگیری کمک به آنان از وظایف مهم خیریه است.

تهیه، تامین و توزیع داروهای مورد نیاز بیماران تحت پوشش نیر انجام می شود.

همچنین تسهیل برای دریافت خدمات درمانی بیماران تحت پوشش از مراکز درمانی با انجام مراحلی تعریف شده که سعی می شود به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

 

اطلاعات حساب موسسه خیریه بنی هاشم

شماره حساب موسسه در بانک رفاه

۲۱۴۱۸۱۳۰۳

شماره کارت موسسه در بانک رفاه

۵۸۹۴ ۶۳۷۰ ۰۰۰۱ ۲۷۲۱

شماره حساب موسسه در بانک ملت

۸۱۲۷۸۱۲۸۸۶

شماره کارت موسسه در بانک ملت

۴۴۱۰ ۳۲۲۴ ۳۳۷۸ ۶۱۰۴




پرداخت آنلاین نذورات و کمک ها